Nowa odsłona sklepu Minuta.pl

14 lat to szmat czasu. Gdy zaczynaliśmy działalność w 2003 roku, naszym celem było stworzenie miejsca, w którym miłośnicy zegarków mogliby zobaczyć najlepsze marki i zetknąć się z najlepszą obsługą.

Po tylu latach, patrząc na rosnącą liczbę klientów, w momencie gdy już niedługo będziemy pełnoletni, możemy z dumą powiedzieć, że udało nam się osiągnąć cel.

Piszemy o tym dzisiaj, bo dziś jest wyjątkowy dzień. Przedstawiamy wam kompletnie nową wersję naszego sklepu!

Już trzeci raz zmieniamy się, by przyjemność z zakupu zegarka była dla naszych klientów jak najwyższa. W nowej odsłonie zmieniło się sporo, co widać na pierwszy rzut oka, ale pozwólcie, że w kilku słowach przedstawimy wam najważniejsze zmiany.

Wychodzimy nowoczesnym technologiom naprzeciw i mając na uwadze rozwój oraz popularność urządzeń mobilnych, dostosowaliśmy nasz sklep do ich wymagań.

Dotychczas Minuta.pl dostępna był przez oddzielną stronę mobilną oraz dedykowaną aplikację. Od teraz strona będzie tak samo dobrze wyświetlana zarówno na smartfonach czy tabletach, jak i komputerach z ekranami o różnych rozdzielczościach.

Największym zmianom uległa strona główna

Cała strona jest teraz szersza, w związku z czym element z banerami producentów jest zdecydowanie większy. Dzięki temu zabiegowi jest czytelniej i dużo łatwiej trafić w pożądaną treść.

Oprócz promocji najważniejszych producentów zegarków postawiliśmy na promocję naszej marki. 14 lat na rynku daje nam prawo do tego, by chwalić się sukcesami, a wśród nich znajdziemy między innymi możliwość odbioru zegarka na miejscu, w Warszawie. W butiku, do którego zapraszamy przy okazji kolejnych zakupów.

Uprościliśmy wygląd strony produktów

Po lewej stronie mamy zdjęcie produktów, które jest większe w stosunku do tego w poprzedniej wersji strony. Obok znajdują się miniaturki zdjęć. Po prawej stronie prezentujemy korzyści płynące z zakupów w naszym sklepie.

Pod spodem znajdują się informacje dodatkowe, czyli czytelna tabelka ze specyfikacją danego czasomierza, rozbudowany opis, filmy o marce i konkretnych produktach.

Dopracowaliśmy proces realizacji zamówień

Nie zmieniło się wiele, bo cały proces wygląda analogicznie do poprzedniej wersji sklepu, ale wprowadziliśmy kilka zmian, które – mamy nadzieję – poprawią komfort korzystania ze sklepu.

Uprościliśmy formularze, zadbaliśmy o wizualne aspekty koszyka oraz dopracowaliśmy proces składania zamówienia na urządzeniach mobilnych.

Uruchomiliśmy też bloga

Na nim będziemy publikować teksty poradnikowe, informacje o nowościach oraz inne ciekawe materiały. Pojawią się teksty o tym, jaki zegarek kupić, na co zwrócić uwagę przy zakupie, w jaki sposób wybrać zegarek na prezent, oraz wiele, wiele innych.

I to nie koniec zmian!

Wraz z rozwojem sklepu w marcu zawitała do nas marka ICE-WATCH, w kwietniu pojawią się kolejne wyjątkowe marki – Lacoste i Timberland. Dodatkowo znacznie poszerzyliśmy asortyment marki Seiko. Modele japońskiej marki będą dostępne na miejscu w naszym warszawskim butiku z zegarkami.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *